Monday, November 09, 2009

Hjelp???

Hva skal man skrive om på en blogg. Jeg er like tom hver gang jeg skal sette meg ned for å oppdatere. Det er like vanskelig og kjedelig hver gang. Alle dere som leser bloggen min kan komme med et forslag om hva jeg kan begynne å blogge om.
Nå vuderer jeg veldig sterkt å få meg facebook. Jeg har lyst på, men jeg er redd for å bli like avhengig som visse andre. Skal ikke nevne navn. Hvem syns jeg skal få meg facebook? Jeg føler meg litt utenfor når jeg ikke har det.

I morra blir en travel dag. Klokka 10-12 skal jeg på et fruktose kurs borte på sykehuset. Etter det skal jeg kanskje på jobb hvis det er behov for meg der. Klokka 19.00 er det KRIK på alstad skola. Alle som vil kan komme. Det er idrett og en liten andakt helt til slutt. Håper på mange som kommer.

Kommenter masse på bloggen min. Da blir jeg kjempe glad. Takk anne jorid for alle kommentarene fra deg. Jeg og alle andre blogger skal prøve å bli like flink som deg:D

4 comments:

Anne Jorid said...

hahahhahah, æ e da ikke avhengig, æ bare lika facebook veldig godt

blogg om ting du gjør/tenka. finn fram det kameraet ditt og ta masse kule bilda

Marianne said...

men e ikke kor det kameraet e. og det e så stort og dumt. e må få ut fingern å kjøp me et kamera. det har e tenkt på lenge men det blir aldri til at e får gjort det.

Ingrid Anita said...

Du kan jo bare skrive litt om hvordan du har det =)

Hege said...

Da kan du ønske deg et lite nett kamera til jul.
Jeg stemmer også for mer bilder.