Tuesday, December 01, 2009

Jula nærmer seg med stormskritt:D

I dag er det 1.desember og det er ikke til å tro. Dette året har gått så enormt fort. Syns ikke det er lenge siden jeg satt på Gran Canaria i jula i fjord.
I dag har jeg hatt fri. Denne dagen har blitt brukt til å vaske, rydde, pynte litt til jul og høre på julemusikk. Jeg har fått masse julestemning. Det er bare så koslig.
På lørdag når jeg våknet å åpnet rullegardinen fikk jeg sjokk. Bakken var helt hvit. Endelig var snøen kommet:D Den ligger faktisk enda og det er et under når man tenker på Bodø.
Jeg er nesten ferdig med alle julegavene. Det var digg å få lønning i går der nesten ingenting skal gå til julegaver.
Neste søndag er det Lucia i domkirka. Det skjer mye med koret nå frem til jul. Vi skal synge nesten alt for mye på forskjellige plasser, men når desember er over får vi håpe på en rolig tid.
Julaften skal jeg feire på arnøya sammen med mamma, pappa, morfar og mormor.

Til opplysning: jeg har fått meg facebook alle sammen. Bare legg meg til som venn:D

3 comments:

Anne Jorid said...

Tenker mer: Det er et under siden verden har så store klimaproblemer..

annlouise said...

Sv: Jeg reiser tilbake på søndag :)

Hege said...

her er snøen blitt til slaps...
får håpe det blir bedre snøvær etterhvert:)