Tuesday, October 20, 2009

Beklager lite blogging på meg.

I det siste har det skjedd ekstremt mye.
Mandag den 5 oktober døde farfar. Han ble 90 år den 3 august. Den 18. august fikk han slag. Han ble lam i halv siden og klarte ikke å røre seg. Farfar hadde et veldig dårlig hjerte. Etter slaget ble det bare verre og verre. Jeg var hjemme på Sørarnøy helga før han døde. Da ringte de fra sykehjemme hele tiden og sa at når var han bare blitt dårligere. På mandag ringte pappa og sa han han var død. Det gikk ikke heilt opp for meg. Jeg hadde ikke en god dag den dagen.
På søndagen fikk vi se han. Det var ganske rart, men jeg må si at da forsto jeg det virkelig. Tårene rant. Tirsdag den 13. oktober hadde vi en kjempe fin begravelse på farfar.
Jeg savner deg virkelig farfar.

Jeg dro til byen igjen dagen etter begravelsen. Siden har jeg jobbet hver dag. Det er virkelig slitsomt. Så i dag har jeg endelig fri. Å siden jeg har fri tenkte jeg at jeg skulle vaske og rydde leiligheta, men det er litt vanskelig når man ikke har vann. Det har vært en vannlekasje borte i gata som arbeiderne driver å jobber med, men jeg håper det kommer snart tilbake.

Etter at jeg nå har spist skal jeg dra til byen å kanskje kjøpe meg verdens kuleste vinterjakke. Den er råkul.

1 comment:

Anne Jorid said...

DRITKUL JAKKE !