Thursday, September 03, 2009

Gjesteblogger som fikser design!

Hei, jeg er Anne Jorid! Jeg blogger litt for Marianne akkurat nå! Jeg har nemlig fiksa litt på designet her! Marianne er som fortalt i innlegget under litt syk, så jeg har vært på besøk og spis opp potetskurene hennes og kuttet opp pære for henne! Jeg er ganske snill, ikke sant?

Nå er jeg litt redd for at hun blir sint siden jeg ikke har logga av kontoen hennes, men jeg tror hun vil tilgi meg uansett. Hun vet jeg ikke gjør noe slemt. Jeg syns faktisk det er ganske hyggelig, jeg.

Ja, og hvis dere ikke hører noe mer fra meg eller om meg, så får dere ha en fin kveld. God bedring, Marianne. Vi snakkes. Klem fra Anne Jorid.

2 comments:

Marianne said...

du e no søt du:D
Har du logga ut av bloggen min no da?:p

Anne Jorid said...

Ja, seff! <3